2013. június 2., vasárnap

Stay here Tonight 22.rész - Véres betűk

22.rész
Véres betűk



Tiffany

Úgy igazán még sosem gondoltam bele, hogy milyen lesz megtörni az átkot. Így a célegyenesben egyre izgatottabb lettem. Mennyiben fogja megváltoztatni a mostani életünket? Eddig volt egy cél amiért mindannyiunknak megérte küzdeni, de mi lesz azután. Miután a tűzbe csöppentek Nicole könnyei a lángok kékre változtak. Elképesztő volt. Bambulásomból Taeyang üvöltése zökkentett ki. Odakaptam a tekintetem és láttam, hogy a földön térdel, és csukott szemmel szorítja a kezét a nyakához. Sorban a többiek is a földre rogytak. Hirtelen azt sem tudtam kihez rohannak, mintha  a lábaim a földbe gyökereztek volna csak álltak a lépcső mellett. Joon a gyors regenerálódásnak hála valamelyest rendbe jött és felkapta az eszméletét vesztett Nicole-t, aki a tűz mellett hevert, majd elviharzott vele. Odarohantam GD-hez. Szörnyű volt így látni őt. Magatehetetlenül feküdt a földön és szenvedett. A látvány hatására könny szökött a szemembe. 
          - Ne sírj. – nyögte rekedt hangon majd eleresztett egy gyenge mosolyt. 
          - Olyan rossz, hogy nem tehetek semmit. – néztem rá könnyes szemekkel.

- Nem is kell, csak maradj itt velem. – mondta.
          - Nem megyek sehova. – mosolyogtam rá. 
Körbe néztem, láttam, hogy a többiek sincsenek túl jó állapotban. Mikor már kezdtek kicsit jobban lenni elmentem és hoztam nekik vizet, biztos szomjasak lesznek. Miután visszaértem Daesung már egész jól volt, a fal mellett ült, de még mindig izzadt és levegő után kapkodott. Odamentem hozzá, odaadtam neki a vizet, majd a nyakára tévedt a tekintetem és észrevettem valami furcsát. 
          - Fordíts el a fejed egy kicsit ballra légyszi. – kértem.

- Heh? – nézett rám furcsán.
- Ne kérdezd, hanem csináld! – förmedtem rá mire úgy tett, ahogy kértem.
- Fekete lett.  - állapítottam meg.
- Micsoda? – kérdezte.
- A billog. – forgattam a szemeimet. 
          - Hm…tehát tényleg sikerült. – mosolygott.

- Igen, úgy néz ki. – mosolyodtam el én is.
Időközben a többiek is jobban lettek és csatlakoztak hozzánk. 
          - Akkor most ez komoly? – kérdezte Seungri ujjongva.

- Ja, el se hiszem, hogy sikerült. – mondta Taeyang.
- Akkor tudjátok, hogy mi jön most. – eresztett el Seungri egy ördögi vigyort.
Mi hol egymásra, hol rá néztünk értetlen fejjel.
- Próbáljuk ki az erőnket. – válaszolta meg a fel nem tett kérdésünket.
Eszeveszett módon rohantak ki a nem messze lévő gyakorló pályának kinevezett mezőre. Természetesen GD ment elől, a legnagyobb gyerek. Mókás volt nézni őket. Olyan távolinak tűnt a pár órával ezelőtti állapot, mikor, mind az öten, fájdalmak közepette haveretek a földön és alig bírtak megmozdulni.
Bármi baj van, összetartanak és segítik egymást. Ha rossz kedvem van, mindig fel tudnak vidítani a hülyeségeikkel. Időközben én is kiértem a mezőre, mintha öt kisgyereket láttam volna játszani. Vajon, hogy lesz tovább? Innentől kezdve csak az lesz a legnagyobb gondunk, hogy éppen ki az erősebb? Miután besötétedett bementünk a házba és nem hittünk a szemünknek. A falra egy szöveg volt írva: ,, Visszatértem!”. Ennyi állt rajta. Mind a hatan ledöbbenve néztük a vérrel felirt betűket.
- Ez most valami vicc? – kérdezte TOP.
- Tuti az MBLAQ-esek voltak! – csattant fel Seungri. – Csak a frászt akarják ránk hozni.
- Ilyennel ők sem viccelnének. – gondolkodott el GD.
- Mi van ha mégis? – firtatta tovább Seungri.
- Szerintem ne foglalkozzunk vele, nem éri meg fölöslegesen stresszelni ezen. – mondta a legidősebb.
- Igazad van. – nézett rá Taeyang.

TOP-nak megvolt a tekintélye, hiszen ő a legidősebb. Nem mertek vele ellenkezni. Miután mindannyian jól kiveséztük ezt a témát elmentünk aludni. Ránk fért a pihenés egy ilyen hosszú és fárasztó nap után. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése