2013. március 16., szombat

Stay here Tonight 3.rész - "Ki volt az az ember..?"


3.rész
"Ki volt az az ember..?"



Tiffany
A tegnap esti koncert előtt a boszorkány, akivel találkoztunk elég mogorva és barátságtalan volt, de ennek ellenére segített nekünk. Elárulta, hogy csak egy olyan személy képes megtörni az átkot, aki ha meghal, feléled, mintha semmi sem történt volna. GD utasította a SHINee-t, akik szintén felléptek aznap, hogy a koncert után kezdjék el keresni ezt az embert, aki képes feltámadni. Így is tettek. Ma reggel Taemin összefoglalva elmesélte mire jutottak tegnap. Nem szolgált jó hírekkel és van még valami, ami nem hagy nyugodni. Lee Joon keresztbe tett nekünk. Nem tudom, ők mennyit tudnak arról, hogy milyen módszerekkel szabadulhatunk meg a minket sújtó átoktól, de ha ezt így folytatják nem kizárt a háború sem a két ellen tábor között. Feléledt volna a védelmező ösztönük és hirtelen az emberek pártjára álltak volna? GD elég idegesnek tűnt mikor megtudta. Még sosem láttam ilyen mérgesnek és feldúltnak. Kezdtem kicsit megijedni tőle. Mi lesz, ha nem tudjuk megtörni az átkot? Vérszomjas vadállatok leszünk? Végig ezek a gondolatok cikáztak a fejemben, miközben mentünk a forgatásra, ahová a fiúk hivatalosak voltak. A forgatás nagyon jól haladt. Már majdnem teljesen kész volt az új mv-jük.
- Én most inkább haza megyek, nem érzem túl jól magam. – füllentettem. Valójában teljesen más terveim voltak.
- Rendben, vigyázz magadra. – ölelt meg GD. Intettem a többieknek, majd elindultam az MBLAQ-hez. Nem tudtam, miért megyek vagy, hogy mit akarok mondani, egyszerűen csak vittek a lábaim. Pár saroknyira jártam a házuktól, mikor Lee Joon kocsiját láttam elhajtani és nem volt egyedül. Egy lány ült mellette, aki nem a mi fajtánkhoz tartozott. Egy ember. Vajon mi dolga lehet Lee Joon-nak egy emberrel. Remélem nem szeretett bele, mert az veszélyt jelenthet mindnyájunkra. Úgy döntöttem követem őket, hátha megtudom mit terveznek. Hirtelen megállt a kocsi és a csaj kiszállt belőle. Elég mérgesnek tűnt. Veszekedtek volna? Jellemző, Joon semmit nem ért a nőkhöz. Ő is kiszállt a kocsiból és megragadta a csajt, mondott neki valamit, de túl messze voltam, így nem hallottam semmit. Viszont, ha közelebb megyek, észrevehetnek, amit inkább nem kockáztatnék meg. Még beszélgettek egy darabig, szerintem kibékültek, de nem maradtam ott végig, hanem elindultam haza, hisz előbb kéne otthon lennem, minthogy GD-ék haza érnének, elvégre nekik azt mondtam oda megyek. Legnagyobb meglepetésemre összefutottam Seungho-val. A hideg is kirázott, ugyanis ellene teljesen tehetetlen vagyok.
- Mit keresel itt? – szegezte nekem a kérdést.
- Neked is szia.
- Nem vagyok jó kedvemben, azt pedig utálom, ha nem kívánatos személyek ólálkodnak a területünkön.
- Ne is törődj velem, már megyek is. – indultam volna el de elkapta a karom.
- Te most szórakozol velem? Megmondtam, ha még egyszer beteszitek ide a lábatokat, nagyon meg fogjátok bánni. – fenyegetett. Ez így nagyon nem lesz jó. Mindenképp el kell mennem innen, de hogyan?
Megfordultam és elindultam, hátha észrevétlenül el tudok menni. Hát nem így lett.
- Tényleg ennyire hülyének nézel, hogy majd hagyom, hogy elmenj? – kiabált utánam Seungho.
- Olyan csak ne fenyegessen, aki átállt az emberek oldalára! – vágtam vissza.
- Mégis miről beszélsz?
- Mi az a barátaid nem avatnak be mindenbe? Ki volt az az ember, akit Lee Joon megmentett? – kérdeztem.
- Ja, hogy erről van szó. Félre érted. Nem álltunk át.
- Igen? Akkor miért is kocsikázgat Joon azzal a lánnyal? – kezdtem tényleg nem érteni, mire gondol.
- Ehhez semmi közöd! Tudod mit, most az egyszer elengedlek, de többet meg ne lássalak itt! – ezzel a mondattal hátat fordított és ő is elment. Meg sem álltam hazáig. Pechemre GD előbb ért haza, mint én és egyből kérdőre vont. Elmeséltem neki, hogy mi történt. Nem örült neki, hogy egyedül mentem oda, de nem haragudott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése