2013. március 19., kedd

Stay here Tonight 6.rész - Az idő múlása felejtéssel jár

6.rész
Az idő múlása felejtéssel jár







♦Nicole♦

Nem akartam tovább húzni, halasztani a dolgot. Lassan felültem az ágyon majd körbe néztem. A csuklóm és a nyakam újra be volt kötve. Éreztem, hogy nem kéne még egyszer levennem. Bár nem értettem miért. Lementem a nappaliba ahol nem volt senki. Újra egyedül voltam a nagy házban. Leültem az egyik fotelbe mikor hallottam, hogy kattan a bejárati ajtó zárja. Felugrottam és az ajtóhoz siettem.
- Joon? – mondtam miközben az ajtó felé tartottam.
Mikor odaértem az egyik srác akit már láttam a másik házban csukta be maga után az ajtót.
- Te meg..? – csodálkoztam.
- Joon megkért, hogy ugorjak át, hogy minden rendben van-e. – vigyorgott.
- Értem.. – gondolkodtam el.
- Mi történt a nyakaddal?
Megtorpantam majd lassan visszafordultam. Szólásra nyitottam a szám de nem jött ki rajta hang.
- Csak nem Joon volt? – komolyodott el.
- Nem! – ellenkeztem rögtön.
- Akkor jó. – mosolyodott el újra.
Visszamosolyogtam rá majd elindultam a nappaliba.
- De.. – szólalt meg mire visszanéztem. – Ha lehet ne vedd le a kötést. – mondta mire gyanakodva néztem vissza rá.
- Mi van veletek? – fordultam vissza és kérdőre vontam.
- E-Ezt hogy érted? – dadogott.
- A kötéssel. Meg amúgy mindennel. Furcsák vagytok. – Minél tovább fokoztam egyre jobban kezdett bepánikozni. -  Már kétszer megtámadtak és… és… és harapdáltak. – hadonásztam a kezemmel mert nem tudtam szavakba önteni azt amit mondani akarok. – Joon is furcsa. Tegnap… - akadtam el a mondandómba. – Valaki elmagyarázhatná végre, hogy mi folyik itt. – néztem rá.
- Gyere. – indult felém majd bement a nappaliba és leült a kanapéra én meg mellé.
- Mit csinált Joon? – nézett rám.
- Megőrült. – gondolkoztam el. – És.. a… a sebemet….nyalogatta … vagy valami ilyesmi. – néztem rá.
- Kezd elvadulni az átok… - motyogta miközben maga elé meredt.
- Mi? – pislogtam.
- Semmi. – pislogott párat majd elmosolyodott.
- Mit titkoltok? – néztem rá komolyan.
- Tudod… - komolyodott el ő is. – Az igazság az, hogy… - a szívem egyre hevesebben vert. Végre megtudhatom, hogy mi is folyik itt. – Joon egy… - egyre közelebb hajoltam, hogy jobban halljam és kikerekedett szemekkel figyeltem. -  Vashiányos porphyria nevű születési rendellenességben szenved. – mosolyodott el majd elégedetten hátradőlt.
Meghökkenve és elégedetlenül pislogni kezdtem.
- De mivel minden rendben én megyek is. – állt fel a kanapéról. – Joon kérte, hogy ne hagyd el a házat. – nézett le rám majd elindult az ajtó felé.
- A nevedet legalább elárulnád? – kiabáltam utána.
- Mir. – kiáltott vissza majd elhagyta a házat.
- Vashiányos porphyria?? – csodálkoztam miután egyedül maradtam.
Gondolkodni kezdtem majd 1 óra múlva már úton voltam egy közeli bolt felé.
Miután megvettem amit szerettem volna, otthon vártam míg Joon haza jön.
A konyhában felültem az egyik pultra és néztem ki a fejemből. Addig bambultam míg furcsa hangokat kezdtem hallani. Mintha lassan álomba merültem volna.
         - Hova mész? – hallottam egy ismerős lány hangját a fejemben.
Szinte láttam ahogy a nagy tömegben áll és engem néz.
         - Haza. Már késő van. – hallottam halványan, hogy válaszoltam neki.
         - Légy óvatos haza felé Nicole! – integetett nekem.
Az ajtó hirtelen kinyílt mire kinyitottam a szemem a rémülettől. Egy darabig csak pislogtam, hogy most csak álmodtam, vagy tényleg eszembe jutott valami.
- Te meg mit csinálsz? – nézett rám Joon.
- Eszembe jutott. – vigyorogtam.
- Mi? – lepődött meg.
- A nevem. – ugrottam le a pultról.
- Bármi is az a Kiskutya jobban illik rád. – mondta miközben elmentem mellette és megálltam a nappaliban.
- Hát jobb ha leszoksz róla, mert a nevem Nicole. – néztem rá mosolyogva.
Örültem annak, hogy legalább már a nevemre emlékszem.
- Kiskutya. – javított ki.
- Nicole. – néztem rá komolyan mire csak megforgatta a szemeit. – Gyere. – intettem neki mire először meglepődött majd elém állt. – Ülj le. – mutattam a kanapéra.
- Minek?
- Csak ülj le.
Miután leült besiettem a konyhába és egy tálba kezdtem rakosgatni abból amit vettem a boltba.
- Amúgy…- kezdte Joon a kanapén ülve.
- Hm?
- Mivel úgy néz ki, hogy még egy darabig itt maradsz valamit meg kéne beszélnünk.
- Mégis mit?
- E-El kell mondanom valamit. – mondta én meg a tállal odaálltam elé és figyeltem. – Lehet… vagyis biztos, hogy ki fogsz akadni de…
- Nesze. – nyomtam a kezébe a tálat.
- Ez mi? – nézett fel rám.
- Áfonya. Mir már elmondta, amit szeretnél. És nincs semmi baj.
- Mi van? – csodálkozott.
- Igazán elmondhattad volna,  hogy vashiányos porphyriád van és ezért voltál olyan furcsa. Ezért hoztam neked áfonyát. Az jó a vashiányosoknak.
- Mi? Nem! – állt fel majd letette a konyha asztalra a tálat.
- Mi nem? – kérdeztem majd oda siettem a tálért és elé álltam vele. – Kóstold meg ízleni fog! – fűzögettem.
- Nem erről van szó! – rázta a fejét idegesen.
- De a kedvemért! Csak egyet! – nyomtam az orra alá.
- Nem érted, hogy nem erről van szó?! – emelte fel a hangját majd kiverte a tálat a kezemből. A tál szilánkokra tört a padlón, az áfonya pedig ami benne volt szanaszét repült. A darabokra tört tálat néztem a földön majd kiábrándulva Joon-ra néztem.
- É… - kezdtem de lassan elhalkultam.
Csalódottan elfordultam majd letérdeltem és az éles darabkákat kezdtem összeszedegetni.
- Hagyd. – mondta majd megfogta a karom amit én szó nélkül kirántottam a kezéből és szedegettem tovább a tál darabkáit.
- Hagyd már.. – kérlelt majd újra megfogta a karom és felrántott a földről.
- Eressz! – szóltam rá sértődötten.
Megfogta a kezem majd közel húzott magához és megölelt.
- Nézd el nekem, már rég elfelejtettem, hogy kell a kiskutyákkal bánni… - suttogta miközben szorosan ölelt magához.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése